.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برف ۴۴۰ میلیارد تومان به بابل خسارت زد
معاون عمرانی فرمانداری شهرستان بابل از خسارت ۴۴۰ میلیارد تومانی ناشی از بارش سنگین برف به بخش های مختلف در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز;جعفرآقاجان نتاج اظهار داشت: این شهرستان دارای ۲۲ هزار هکتار باغ مرکبات است که پیش‌بینی می‌شد بیش از ۴۱۰ هزار تن محصول میوه برداشت شود. متاسفانه تنها ۲۰ درصد محصولات باغی بابل برداشت شده است،

وی با بیان اینکه ۸۰ درصد محصولات تاکنون برداشت‌نشده و این رقم خسارت زیادی را به باغداران این شهرستان وارد کرده است اظهار داشت:  گاز بسیاری از مناطق بابل در شب گذشته قطع‌شده بود و مردم با مشکل مواجه هستند و با توجه به اینکه قطعی و افت فشار گاز در بسیاری از مناطق بابل ازجمله خبازی‌ها گزارش‌شده است از روز گذشته سوخت دوم را جایگزین کردند.

آقاجان‌نتاج از مردم خواست نسبت به تهیه سوخت دوم و استفاده از وسایل گرمایشی تا رفع مشکل قطعی و افت گاز اقدام کنند.

وی ادامه داد: به دلیل قطع شاخ و برگ درختان و افتادن آن بر روی سیم برق، قطعی برق در مناطقی از بابل‌کنار گزارش‌شده است که بلافاصله نیروهای اداره برق به محل اعزام‌شده تا نسبت به وصل برق اقدام کنند.

وی گفت به علت برودت وافت فشار گاز در بسیاری از منازل این شهرستان ادارات این شهرستان به‌جز بانک‌ها بیمارستان‌ها و شهرداری و فرمانداری تعطیل شده است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.